Kul kväll !

Godmorgon!

Ojoj vilken kväll det var i går, Det var skit kul och så träffade man på massa kompisar, men allt kommer jag inte ihåg. Men Jag är då iallafall bra dum jag. Jag kunde verkligen inte ringa till någon igår och jag trodde att det var nå fel på min mobil men nej, det var pengarna som var slut XD. Men det var en lyckad kväll!

Jag och jennifer vaknade i morse typ vid 8 vi var skit trötta men vi somna inte om. Så jennifer åkte hem och jag tittade på en film, Men jag somnade och vaknade nyss typ. Var helt jävla död i kroppen.! Nu ska jag försöka att vakna lite granna.

Lite bilder från igår






Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!