Lösnaglar =P

Hejsan!

nu är jag hemma och har käkat =P. Vi träffade på några kompisar i stan i allafall =). Jag köpte lösnaglar fick lov att prova innan mina andra kommer med posten =)


Före


Efter =)

Jag blir nog besatt av lösnaglar nu då =P haha.
Får vell se om jag kan vara utan dom något XD


Vid 6 tidenåker jag och badar med mimmi och jennifer =). Hoppas att det är lika skönt i vattnet som det var igår. Men nu ska jag kika på t v lite innan jag åker i väg. Skriver ett in lägg innan kilar iväg. Pussar

Skriva något till mig?
Postat av: M

Känns det inte konstigt att hA dem? Jag blir helt handikappad med lösnaglar, kan inte laga mat, inte knyta skorna, inte sminka mig:P

2009-07-01 @ 17:06:03
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!