Panik

Hejsan!

Jag fick lite panik för vi skulle åka och rida helt plötsligt =P och det visste inte jag något om, för jag tänkte juh börja med fotbadet men det fick jag inte =P. Men ridturen gick jätte bra ia allafall =)

Jag ska försöka att lägga in bilderna nu igen men jag vet inte om det kommer funkar. Blir så jävla sur på den när inte bilderna kommer in på datorn. Hoppas att det funkar.!

Nu ska jag käka lite och sen hoppa in i duschen, vill juh inte gå omkring och lukta häst =P. Och fotbad =). Jag ska även prova Veet hårborttagningsgelen som jag köpte för ett tag sen. Kram

Skriva något till mig?
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej :D

2009-07-05 @ 19:35:14
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: S e n s u e l l t

hahah skön du är som inte blir sönderprovocerad för det :)

2009-07-05 @ 20:28:28
URL: http://sensuellt.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!