Rupert Everett: "Michael Jackson var ett freak"



Brittiska skådespelaren Rupert Everett är den första kändisen att tala ut om Michael Jackson sedan hans plötsliga och mysteriska död förra månaden. I en intervju med tidningen The Mirror säger Rupert bland annat att han tycker det var bättre att Michael dog före turnén började för Jackson hade aldrig klarat av att ge femtio konserter i rad. Han säger även att han tror det som dödade Michael var all den dåliga publicitet som han fick på grund av hans udda levnadssätt. Nu fick du det sagt Rupert men hade det inte varit bättre att hedra de döda genom att inte säga något alls?!

(Källa: Posh24.se)

Skriva något till mig?
Postat av: Claudia

Hej hej, just nu har jag en FotoTävling på min blogg så kika gärna in och var med och tävla, sommarens bild är temat.

Lycka till! Kram!

2009-07-23 @ 22:24:17
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

han borde hållt tyst!

2009-07-24 @ 11:40:30
URL: http://sofija.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!