Samhällsvetenskap

Jahapp nu vet jag vad jag ska börja på till hösten!

Jag ska börja på samhällsvetenskaps programet. Jag kom in på det fast jag hade 95 poäng mindre än intagningspoängen. Men det är vell ganska bra ändå?. =P.

Ligger på 2:a reserv på Media och 10:de på mode/styling och 16:de på omvårdnad.

Lite senare ska jag iväg och bada med emelie och daniel. Dom ska vell dricka nån öl men jag ska sitta och titta på. Jag funderar på att bli nykterist på riktigt =P. Har ni haft det bra idag?

Skriva något till mig?
Postat av: Sofia Werlin

Sv: härligt att höra :D

2009-07-03 @ 22:03:08
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mode och styling lät roligt, men sammhäll är aldrig fel :)

2009-07-03 @ 22:18:45
URL: http://spetan.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!