Sorry =/

Ni får ursäka mig att jag inte har bloggat lika mycket dom här senaste dagarna, men jag har haft annat att göra och inte haft tillgång till datorn hela tiden. Och jag kan inte sitta och mobilblogga hela dagarna heller =P. Men nått inlägg gör inget!

Shit om 5 dagar åker jag och Jennifer till stockholm. Gud vad fort det har gått. Jag kommer ihåg när det var 1 månad kvar innan vi skulle åka men nu är det bara 5 dagar =) Når jag är där nere så ska jag i allafall köpa jeans med kommer nog hem med antal plagg till. =)

Nu ska jag ta nån ting i magen och fortsätta att läsa bloggar och fixa lite grann!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!