Sova

Hejsan!

Nu har det slutat blixtra ute så jag passa på att blogga lite. Kvällen började att vara trevlig men sen var den juh som den vart. Men det kan man inte spola tillbaka och förändra.

Vi var juh ner och badade, men det bärjade att åska få vi började att cykla hem och sen var det pys punka på emelies och deras cykel, så den fick helt punka. Och det började juh regna så in åt helvete så vi var dyngsyra när vi kom hem.

Och nu är jag alldeles så trött så jag ska lägga mig och sova och jag ska sova ända tills jag vaknar och jag hoppas det är länge =P.

Godnatt sötizar!


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!