Tillbaks

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, Gud jävla häst jävel =P Han lyssnade inte alls mycket på mig idag. Han skulle bara tävla med en annan häst =P.

Snart ska jag käka och hoppa in i duschen. Får se vad som händer ikväll. Hoppas er dag har varit bra =)

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

Hejsan, hur är det? =)

2009-07-10 @ 21:32:05
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: DINA

söt header :)



Var med och tävla om att bli Veckans Blogg på min lilla blogg. Genom att tävla är du även med och tävlar om nästa veckans, Veckans Blogg.

Det ENDA du behöver göra är att skriva en

kommentar med

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggens URL



Tävlingen sker varje vecka och varje lördag presenteras vinnaren till Veckans Blogg samt 5 andra bloggar som tävlar om nästa veckans.

Lycka till =) Puss /Miss D.

2009-07-10 @ 21:32:11
URL: http://missdina.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!