Träna snart =)

Hello!

Nu är jag tillbaka efter allt tv tittande =P. Var massa olika filmer på tv idag. Bra filmer också.

Om ungefär 1,5 vecka ska jag börja träna kondition och lite styrka. Ska åka ner till gymmet med pappa 3 gånger i veckan till att börja med. Tränar ni något specielt? =). Skulle vara kul och höra vad ni tränar.

Jag tog av min lösnaglar idag men det kommer på nya imon efter jag har gjort allt jag ska, Städa rummet lite hade jag tänkt och bada fotbad. Jag fick juh hem en ny fotkräm så jag måste juh prova den =). Och i morgon kommer jag att visa er vad jag har i mitt badrum. Alltså vilka produkter jag änvänder. skulle det vara kul? =) Kram på er

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!