Twilight & New Moon

tjululu!

Nu är jag hemma efter en fartfylld och rolig rytt. Gud vad stakt hästan är då. Men han tyckte det var skit kul att bara spriga på fort som fan XD.

Nu fick jag äntligen in bilderna på datorn så idag ska ni få se vad jag har i mitt badrum och vad jag använder för produkter =).

När vi var inna i stan så gick vi in på åhlens och vi köpte 4 böcker, Bland annat Twilight och New Moon böckerna. Så nu håller jag på att läsa första boken. Men har inte börjat än för jag har min Glamour tidning kvar att läsa.


ursäkta dåliga bilden =P Ska ta och köpa en riktig kamera när jag fyllt år.

Jag tar nämligen kort med min mobil, den har 5 megapixlar men i vissa ljus suger den.


Skriva något till mig?
Postat av: Justine

Söt blogg! Hoppas att du har haft en bra dag! kramis:)

2009-07-06 @ 16:24:45
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: emma

Vad har du för mobil?

2009-07-06 @ 16:36:19
URL: http://xemmi.blogspot.com/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!