18:38

Hejsan!

Shit vad det började regna när vi satt uppe på pizzerian. Tur att jag hade med mig paraply. Men nu är jag hemma i allafall och sitter och poppar musik till tusen. Ibland behöver man bara sitta och lyssna på hög musik. Brukar ni känna samma sak?


3 stycken stor rökare va där XD inte jag då. Röker bara ibland.


En cola köpte jag iallafall, lite onyggit får man vara ibland.


Emelie försöka vara sexig framför kameran =P.


Nu ska jag fortsätta att lyssna sönder musik. Sen kanske läsa lite igen XD. Jag fastna totalt för den där boken alltså, skit bra. Fast jag har inte kommit så långt än. Jag har sett filmen men inte läst boken. Och jag har nästa bok också "New Moon"
Pussar!

Skriva något till mig?
Postat av: My

Känner igen mig i det med musiken :) Vad lyssnar du på?

2009-07-08 @ 19:39:10
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!