01:18 Godnatt

Godkväll eller ska jag säga godnatt kanske!

Jag skulle precis blogga men då fick min dator nå knäpp så jag fick lov att stänga av datorn. Jag har inte gjort så mycket sen sist jag blogga. Eller jo jag träffa Emelie och Daniel en sväng och vi prata vell lite om stockholm. Jag Jennifer och Emelie hade juh tänkt att åka till stockholm och shoppa järnet. Men vi får se hur det blir, allt är inte riktigt bestämmt.

Jag satt mig och kikade på E! också när dom plastikopererar folk, jag tycker att det är lite intressant igentligen. Om vad man kan göra. En kvinna på 50 år gjorde om sina händer, alltså "Sprutade in fett i händerna" för att dom var typ skrynkliga och ådriga. Jag gick och fixade en varma koppen, satt mig vid datorn och kikade lite grann.

Imon ska jag upp väldigt tidigt tycker jag då, ska upp typ 8. Jag ska följa med till stallet och prov rida en häst. Hon som äger hästen kommer inte ha så mycket tid att rida den i sommar, så om jag och hästen kommer överens så har jag nått för mig 2 dagar i veckan resten av sommaren.

Men nu är det bästr jag går och lägger mig så jag kommer upp i morgon! Kommer nog mobilblogga ett inlägg när jag är i stallet! Godnatt sötnosar =)

Skriva något till mig?
Postat av: M

har lagt till dig nu =)

2009-06-24 @ 02:22:47
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!