090603

Hejsan bloggen!
 
Jag vaknade rätt tidigt idag för att jag skulle följa med mamma till sjukan och jag fick lov att åka 7 våningar i hissen upp gick det bra med ner var jag i sån trång hiss så det var lite läskitg. Jag fick i allafall veta på ett ungefär jag ska operera mig och det blir nån gång mellan oktober och november, Fan va skönt att vet om det.

Snart så ska jag hjälpa mamma att flytta lite grejer, men fört så vi packa lite. Så jag måste gå nu.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!