090604

Hejsan alla läsare!
 
 Jag kom hem från skolan för ungrfär en halvtimme sen och nu ligger jag med datorn på knä i sängen och tittar på House. Idag började jag senare som sagt, vi åkte till nå pappersbruk. Det var väldigt varmt där inne så när man kom ut i luften igen så vart det jätte kallt.

Dom var snälla och gav oss en liten gran, undra vart man ska plantera den då =P Ne nu ska jag se klart på tv och vila lite. Skriver senare.


Skriva något till mig?
Postat av: Jonna :)

ska vi bevaka varann med bloglovin ? :)

2009-06-04 @ 16:02:32
URL: http://typbeest.blogg.se/
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

Fin blogg :)

2009-06-04 @ 16:04:04
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!