14:12 Godmorgon

Godmorgon!

Jag vaknade av att min kompis ringde och frågade om jag ville vara med till stan men jag har verkligen inte lust att lägga pengar på buss, och jag har inget buss kort. Men jag ska köpa ett busskort i slutet av månaden såjag kan träffa vännerna i stan också =).

Vad har ni för er idag? jag sitter här och har tråkigt, vill göra något men det är juh så dåligt väder så man orkar juh inte göra ett skit. Funderar på att lägga mig och kika på film eller säga åt jennifer att komma hit =P. Jag som skulle städa mitt rum idag, det har jag verkligen ingen ork för. Jävla skit väder + att jag kunde inte sova inatt.


(Gammal bild =P eller ja ett år typ.)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!