15:14

Hello!

Nu tog jag en pause från solandet för att kunna gå in och blogga en sväng. Jag kan juh säga att det är hur hett som helst ute. Och vi har ingen pool på gården och inge sjö så där jätte nära så jag tog vattenslängen och spola av mig i iskallt vatten =P. Men det torkade fort när man låg i solen.

'
Osminkad, oplattat hår, ofixad helt enkelt =P.

Om ungefär en timma så ska vi åka in till stan och handla tror jag och svänga in på Curb. Så jag ska ut och lägga mig ett tag till i solen. Sen ska jag in och fixa mig så vi kan åka iväg =). Kram

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!