16:01

Hello!

Nu kände jag för att blogga lite grann, hur mår ni idag?. Jag vaknade sent idag vid halv 2 tror jag att det var. Hade jätte svårt att somna igår på grung av min hals. Hade verkligen ont, men i dag är det mycket bättre.

Jag kikar på ugly betty nu och sen ska jag titta på DHW, som jag missade i tisdags. Gud vilken tråkig söndag. Dåligt väder (Som det har varit hela veckan). Vi har hyrt filmen Barnhemmet, hoppas den är bra. Har ni sett den?. Och vi ska äta taco idag också Mums!. Ikväll blir det en bra film på kanal 5 också som jag vill se Queen sized. Funderar på att se den också. Men nu är pausen över så jag ska återgå till mitt tv kikandet =P.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!