20:23

Hello!

Nu är jag hemma igen =) efter en rolig ridtur. Vi gick ner till hagen och hämta dom och tillbaka till stallet, och jag kan juh lova att man var svettig. Det har varit riktigt varmt idag, men det är ändå skönt. För jag älskar sommaren =)

Vi ska grilla idag igen =) (sa jag det i förra inlägget? =P), men idag blir det grillspett. Efter vi har ätit så ska jag färga håret och duscha. En kalldusch!.. Vad har ni haft för er idag? =) Jag bloggar senare när jag gjort allt jag ska. Kram

Skriva något till mig?
Postat av: Emma

kul att rida, det vill jag också göra :(

2009-06-26 @ 21:20:24
URL: http://xemmi.blogspot.com/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!