23:11

Nu har jag tittat på barnhemmet och Queen sized. Jag kan då säga att barnhemmet var då verkligen inte som jag hade tänkt mig iallafall. Trodde den skulle vara jätte äcklig men den var inte nå läskig alls, men den hade bra handling. Queen sized var en bra tonårsfilm, bra handling.

I morgon funderar jag på att städa mitt rum grundligt, i hyllor och skrivbordet. Det ser rent ut sagt för jävligt ut. Och i morgon är det en stor dag för mig också. Jag ska mänligen sluta röka, det kommer att bli jobbigt och många nerviga stunder. Men mer om det i morgon (om hur det går alltså =P).

Skriva något till mig?
Postat av: sensuellt

jag såg också queen sized, lägger till dig på bloglovin nu :)

2009-06-14 @ 23:26:00
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Louise

Oh bra camilla! Jag hejar på dej! <3

2009-06-15 @ 13:21:20
URL: http://lillalouiseliv.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!