23:35

Hejsan läsare!

Det funkar fortfarande inte att lägga in bilderna på datorn. Får fråga pappa i morgon när jag kommer hem. Nu har nerverna lugnat ner sig lite, börja nog vänja mig med att vara röksugen och grinig eller något liknande =P. Men det ska kännas så skönt och jag kommer att vara så stolt om jag verkligen klarar av att vara rök fri.

I morgon kommer jennifer hon ska klippa mig lite grann och jag ska eventuellt slinga håret på hon. Det beror på om hon har köpt nå hårfärg. Så vi kommer ha en riktigt hårdag i morgon kan man säga =P.

Och eftersom jag inte får in nå bilder på datorn så kan jag inte göra så mycket mer än att skriva inlägg utan bilder som kanske är lite trökigt eller? =P.

Skriva något till mig?
Postat av: ELLEN

Svar: Tack så mycket! Hoppas du fortsätter läsa och kommentera nu :) Har klickat till dig också :)

2009-06-15 @ 23:52:32
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar: Vad trevligt! Absolut, det är en självklarhet :)

2009-06-16 @ 00:00:44
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!