23:45

Vädret ska bli skit i mogron såg jag =/. Vart är sommarvädret? när ska det kännas som att man har sommarlov? Men det skulle bli finare till helgen och varmare. Det hår går juh inte att det ska hålla på att regna, då blir man juh alldrig brun.

Ja vad ska man göra nu då? är inte ett dugg trött, har tittat på tv alldeles för mycket dom sista dagarna. Det är inge väder för att gå ut heller =/. Men något ska jag kunna hitta på får jag hoppas. Jag har iallafall köpt en tidning så jag har lite läsning under dom kalla dagarna, men det är inte så tjock så den tar vell slut redan ikväll. Får köpa en till i morgon annars. Vad läser ni för tidningar? Jag prenummerar på Glamour och köper Glaze och Elle för det mesta.

Skriva något till mig?
Postat av: Jonna

sv hehe joo hade tänkt o göra de :)



Va hette de där shampoot du hade ? :P Om du kommer ihåg :P

2009-06-18 @ 00:17:32
URL: http://typbeest.blogg.se/
Postat av: flyktsoda

Det blir aldrig sommar i detta landet :(

2009-06-18 @ 08:04:52
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!