Finfint!

Hejsan!

Nu har jennifer åkt hem och vi har varit ute på lite äventyr med sussie och mattias. Vi åkte upp till källslätten, det är jätte fint där uppe. Men jag tycker att vi skulle ha fika med oss och sitta där och ta det lugnt, men det var en snabbis där uppe. Jag tog lite bilder där uppe som ni ska få se vad fint det är =)











Som ni ser så är det riktigt mysigt och fint. Men nu ska jag gå i väg och träffa emelie ett tag. Skriver när jag kommer hem =). Pussar !

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

riktig mysigt

2009-06-23 @ 20:17:55
URL: http://floosan.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!