Godmorgon!

Godmorgon!

Jag vaknade för inte alls för länge sen. Kunde inte somna igår, vid halv 5 somna jag tror jag. Det är lite för sent tycker jag =P. Jag ska lägga ut en bild sen hur mitt hår blev  =) Men tyvärr så har jag inte före bild =P.

Vad ska ni göra idag? =) Jennifer kommer iallafall hit och vi ska ut med moppen till nått ställe där man kan sola och bada. Så vi ska köpa fika med oss och låta moppen ta oss dit vi kommer =P.

Nej nu ska jag kliva upp ur sängen hon kommer juh snart så då kan jag inte ligga i sängen och halvsova =P

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!