Godnatt!

Godnatt bloggen!
Nu har jag duschat och smörjt in mig med kroppslotion, det är nog det bästa man kan göra för att inte bli torr =P. På sommaren har jag lätt att bli torr på bena och armarna har jag märkt och på vintern är det händerna som blir torra.

Nu ska jag äta en hårdbrödsmacka och ett glas mjölk sen ska jag försöka sova och i morgon ska jag ut och sola hela dagen hade jag tänkt, då blir det på med sololja och köpa en tidning igen eller läsa en gammal så det blir en riktig ute dag i morgon tror jag =P. Hoppas ni har haft en bra dag. Pussar!


Fick bli en gammal bil på mig =)


Nu gick det att ladda upp en bild =S Konsktigt att det inte gick tidigare =P. Måste ta och köpa mig en riktig digitalkamera, men det får bli en senare historia =P. Godnatt!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!