Godnatt!

Hejsan!

Jag kom nyss ut ur duchen, och jag använde body scrub från oriflame. Det är nog den bästa body scruben jag någonsin har provat. Jag lägger upp bild på den och vad den kostar i morgon, för nu har jag inte ork till det är lite trött faktiskt.

Gud jag vi hade cp idag alltså HAHA med stora bokstäver kan jag bara säga. Vi tjejer kan då ha bra kul, 3 blondiner XD.
Jag har tittat på Grey´s Anatomi och shit jag höll nästan på att börja grina, undra när hon dör eller något liknande.

Och i morgon börjar falukalaset. Undra om man ska in en sväng på kvällen och kika på krusingen om det nu blir nån, med det vet juh inte jag =P

Nu ska jag och jennifer snart sova så vi kommer upp till skolan. Men det positiva är att jag börjar 09:45 i ställer för 08:40. Eftersom jennifer sover över så måste jag upp i samma tid ändå. Godnatt!


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!