+ gratis bio i tävlingen =)

Hejsan läsare!

Jag hoppas att ni är med och tävlar om dom 2 fina halsbandena, jag har gjort om reglerna lite grann att man får en gratis bio biljett också =). och jag tror att tävlingen kommer vara lite längre än till den 12 juli. Beror på hur många som tävlar =). Och jag hoppas att det blir många tävlande =) skulle vara jätte kul.

Hur har ni haft det idag? Jag har bara haft det bra, men mycket städning. Om några dagar hoppas jag att jag få hem mitt paket från cocoo.se. Vet inte riktigt om det kommer den här veckan eller nästa det får man se =). Om ni gillar smycken så tycker jag att Cocoo.se är en bra sida, verkligen fina smycken där.

Och i morgon ska jag ut till stallet och rida igen, hoppas det går bra =). Jag ska upp halv 8 för att åka dit, det är för varmt senare på dagen. Det blir nog en mysig skogstur.

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen ska jag glo på en film så jag blir trött nån gång =P. Kram

Skriva något till mig?
Postat av: sabiha

jag får se om ja joinar din tävling :)

De är så mkt nu, hinner inte sitta vid datorn så mycke ;D men ja ska se ikväll för nu är de sola som gäller (y)

Kram, Sabiiha ;] <3

2009-06-25 @ 11:49:53
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!