Hello

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i stan =). Som ni kanske såg så köpte jag ett par shorts. Väldigt fina tycker jag.

Nu ska vi snart grilla på en fläskfilé och åta nå god potatis grej och sallad. Bara grillning hela veckan =P heheh det har juh varit så ett tag nu men det gör inget för grillat är gott =)..

Senare efter jag ätit och så ska jag iväg med några kompisar till tansen (Sjön). Och sitta och prata och kanske dricka lite. Och bada så klart =). Skriver innan jag kilar iväg =) Pussar

Skriva något till mig?
Postat av: emma

Jag vill också gå på stan :) ska nog göra det i helgen, har ju fått pengar då ;P och tid!

2009-06-29 @ 19:34:04
URL: http://xemmi.blogspot.com/
Postat av: emma

Svar: jaha, oj, trodde aldrig man kunde få sånt gratis.. var det svårt att få det gratis? jag vill också :O

2009-06-29 @ 20:49:41
URL: http://xemmi.blogspot.com/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!