Hello

Jag orkade inte blogga igår när jag kom hem, jag var så himmla trött så jag somnade väldigt tidigt. Jag hade iallafall en toppen helg med massa sol. Solbrände vart jag också men det får man ta om man glömmer solskyddet hemma :P.

Idag tog jag mig själv en sov morgon så jag är utvilad nu iallafall. jag åkte in till stan och väntade på klassen för vi skulle göra något med klassen. och vi gick om kring med en guide i en timme i denna hetta så ni kan förstå att jag är helt slut nu.

Jag shoppade lite grann också men det kommer i nästa inlägg. Snart kommer jennifer hit och jag ska försöka tvinga henne att sola lite med mig. Men det får man se hur det går =P

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!