Hemma igen !

Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Det gick jätte bra att rida, kul häst också =). Det var då väldigt varmt att rida, jag hade tjocktröja på mig. Men den fick jag lov att ta av mig för det blev för varmt. Vi gick ner med hästarna till hagen (Det är en bra bit dit.) och vi gick en omväg tillbaka, så jag kan juh säga att jag var inte lite svettig efter det i det här varma vädret.


(Sötnosen jag red på =))

När vi kom hem åkte vi ner och handla, vi köpte ny bakta bröd och pålägg. Satt ute och åt frukost, det var helt underbart gott. Men nu ska jag lägga mig en sväng i solen hade jag tänkt, och sen hoppa in i duschen. Jennifer kommer senare också, undra vad vi ska hitta på. Sola kanske? =P Ha en solig dag =)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!