Ögona är inte öppna =P

Nu är jag så himmla trött så jag kan knappt ha ögona öppna =P. Jag tittade på när min lossas mamma klippte min lossas bror. Och det var vell ett jäkla liv =P Ni vet hur det är när ens mamma ska klippa en ? =P. Men det vart bra i slut ändan.

Och nu ska jag sova innan jag somnar här sittandes vid datorn =P. Godnatt.

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

Det e skönt att det e sommarlov iaf så man får sova och vara vaken hur länge man vill=) hihi

2009-06-30 @ 08:41:00
URL: http://minenhet.blogg.se/
Postat av: sabiha

Kommentera en snabb "fråga" eller något du vill ha ett tips om, kanske något om makeupen eller parfymer eller aa, om vad som helst! några outfits du undrar över ? :) Alla som frågar om ett tips länkar ja till! :D

Puss&kram!

2009-06-30 @ 13:54:51
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!