Sammanfattning av helgen

 I helgen hande allt och ingenting ungefär. Träffa poliser, åkte karusell en kompis vart av med drickat, skratt, träffa folk och mer poliser. Det är nog det man kan säga om hela helgen. Det var väldigt trevligt iallafall. Nog om det nu.

Idag har jag vart hem till mamma och hjälpt hon att plocka upp massa saker ur kartonger. Dom har flyttat så då var jag lite snäll att hälpa till. Jag vart bjuden på Spagetti och köttfärssås Mums!. Min faster från norge är i sverige så hon kom till mamma en sväng med min andra faster. Kul att träffa hon, för det var juh så länge sen.

Nu funderar jag på att lägga mig och glo på film. Skola imon vettu! Godnatt
(Tänkte ladda upp en bild men min dator vill inte som jag vill XD.)


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!