Sleep time!

Hello bloggen!

Nu ska jag alldeles snart sova. Och i morgon ska jag och jennifer till stan och träffa lite kompisar och kika lite i affärer också, kanske kommer hem med något men jag får hoppas på att jag inte fastnar för någonting för jag vill juh ha så mycket pengar som möjligt ner till stockholm.

åå det här suger, att lägga sig med blött hår. Det kommer inte bli kul när jag vaknar i morgon. Kommer att stå åt allt håll och kanter. Jag ska lägga 310 spänn på ett busskort också, känns juh sådär toppen =P. Menmen man vill juh inte sitta här hemma och ruttna heller.

Jag kommer att blogga innan jag drar iväg till stan. Så vi hörs i morgon. Godnatt =)

Skriva något till mig?
Postat av: Marina

sv: vad skönt, älskar att ta kvällsdopp när det är sådär härligt ljummet :)

kram

2009-07-01 @ 10:59:40
URL: http://ironic.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!