Trött

Gud nu måste jag verkligen lägga mig och sova, jag kommer att vara dö trött i morgon. Jag är juh hos mamma så jag blir väckt av hundarna tidigt säkert.

Jag har nyss eller för 1 och halv timme sen så åt jag mackor och drack te. Gott var det. Nej nu måste jag sova Godnatt!

Skriva något till mig?
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Tack så mycket :)

Betalningen går till så att när jag kontaktat vinnaren / köparen så skickar jag mina kontouppgifter i ett mail, sedan väntar jag på att pengarna blir insatta på kontot. Överföringer sker via internetbanken! Har man samma bank (jag har swedbank) så förs pengarna över direkt, är det olika så tar det någon dag. Hoppas du förstår :)

2009-06-16 @ 08:35:38
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!