19:35 Crazy

Ojoj nu börjar nerverna på att trasla ihop sig känner jag. Först så funkar det inte att lägga över bilderna jag har tagit in i datorn, så jag höll juh på att koka över. Ja ni som inte vet det så håller jag på att sluta och röka så det blir lite jobbigt.

Jo jag skulle juh lägga upp lite bilder från när jag var i skogen med mamma, lillebror och vovvarna. med så vart det tydligen inte =P. Snart ska vi käka lite varmkorv med bröd. ska försöka att få in bilderna under kvällen. =) så ni får drass med en gammal bild på Challe ist. =P


Skriva något till mig?
Postat av: e l i n l e i j o n

Gud så söt :D

2009-06-15 @ 22:34:28
URL: http://elinlion.blogg.se/
Postat av: ELLEN

så söt!

2009-06-15 @ 23:31:39
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!