090310

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade för inte så länge sedan orkar verkligen inte gå i skolan den här veckan på grund av det har hänt lite i familjen fast det tar jag inte upp här. Men nog med detta hur mår ni ? Jag mår finfint, okej fast inte helt då.
idag ska jag följa med sussie, pappa och mattias till stan vi ska vell handla lite kläder till en sak som händer på torsdag.

Från det en till det andra, jag vaknade med en gräslig huvudvärk men det börjar gå över nu. Jag och mickis ska träna ikväll se om det är lika drygt som förra gången. Men det måste vara jobbigt om det ska ge nått resultat. Men nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka in till stan. Sussie kommer nämligen hem om typ 20 min och då ska vi åka.

Skriver när jag kommit hem eller senare i kväll :)


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!