090311

Godmogron bloggen!

Jag vaknade för ungefär en timme sedan, och jag har redan hunnit med att skriva jobbansökan, ätit och kissa hundar. nu ska jag bara skriva rent jobbansökan sen är det bara att skicka iväg, och jag hoppas verkligen att jag får sommar jobb i sommar.

Vid fyra tiden åker jag in till stan och handlar lite kläder med pappa, det kanske blir nått mer plagg än till bergavningen får se hur långt pengarna räcker =P. Ne nu ska jag gå ut och röka sen sätta mig och skriva klart. Skriver efter jag har varit i stan. 

Kram

 

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!