090312

Hej Bloggen!

Vilken dag, begravning och sedan stan. Begravningen gick vell bra men jag kunde inte hålla undan tårarna, det var väldigt jobbigt. Vi åkt bil till dit vi skulle ha begravnings fika och där vart alla på bättre humör i stället för ledsna. Vi vart också bjudna på mat av "Plast" mormor, vi var vell där kanske i en timme.

Vi kom hem kanske vid halv 4 tiden så jag passade på att sminka om mig eftersom det inte fanns nå smink kvar efter begravningen. Det vart att gå på stan i en timme och titta på lite kläder och grejer. Och jag fastnade på ett par sjukt snygga skor, som jag ska köpa när jag får pengar. Men nu ska jag gå och äta lite och kika på TV sedan till sängen och sova.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!