090314

Hejsan bloggen!

Nu sitter jag vid datorn och har tid att skriva ett inlägg. Mitt internet funkade inte i mrose när jag vaknade så jag fick vänta till jag kom hem hit (till mamma). Jag vart bjuden på mat och lite fika. Har varit snäll mot min bror att välja kläder till han ska på krogen ikväll. Hoppas han blir nöjd.

Nu sitter jag här samtidigt som jag myser med mina vovvisar, ska snart titta hur kläderna ser ut som jag har valt till han. Men först ska jag skriva lite till =P.

Ja ikväll så ska jag på party i stan, det ska faktistk bli kul fast jag typ bara känner en person. Men det går juh faktiskt att lära känna folk också. Jag skriver nog ett till inlägg innan jag åker och kanske en dagens outfit =P.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!