090325

Hejsan!

Snart ska jag åka in till stan och shoppa lite. Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, ett par skor ska jag iaf köpa om dom finns kvar som jag har tittat på.

Gud jag har hunnit med mycket på typ en timme. Duscha, blåst håret, sminka mig och sånt. Men inte ätit frukost, det får jag göra när jag kommer hem. Men nu ska jag klä på mig och gå till bussen.


Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

Godmorgon sötaste! :)



Vad har du för dig? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 10:48:27
URL: http://twistandshine.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!