Godmorgon igen!

Hej bloggen!

Ja jag kan juh säga godmorgon igen, jag råka somna så jag har ungefär sovit i 3 timmar. Men jag ska juh se på tv ikväll "Ballar av stål", det verkar lite roligt så jag måste nästan titta på det. Vad har ni gjort idag? ja som sagt så har jag sovit idag =p. Men igentligen skulle jag behöva jobba lite engelska eller matte så jag blir klar med engelskan, jag ska skriva nationella proven nästa vecka men jag vet inte om jag är redo. Men jag ska komma ihåg att ta med mig mina böcker imon så jag kan sitta hemma och träna lite.

Ne men nu ska jag gå och ta nått i magen och fortsätta att titta på Design: simon & tomas, det vart att titta på det nu. Skriver nog innan jag lägger mig.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!