Godnatt

Godnatt bloggen!

Ojoj nu har jag tid att skriva efter allt tv och kalas. Det var trevligt hos min moster med släkten och massa smörgåstårta, det var en lite ovanlig smörgås tårta, med grillad kyckling, bacon och champinjoner i. det var iallafall väldigt gott kan jag lova. och sen vart det lite fika =).

När jag kom hem kastade jag mig på tv och titta på Den rätte för rosing. efter det vart den DHW. och andra avenyn så klart. Men nu ska jag ta och titta på Big Brother från 2003, sen ska jag sovasovasova läääääääänge =D


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!