Hemma!

Ojoj bloggen !

Kom nyss hem är vell inte hundra procent nykter men det är inte för onyktert iallafall =P. Men jag ska vell barätta lite om kvällen för att jag hann juh inte skriva innan jag åkte iväg.

Jo vi åkte in till stan till en kompis bror och vi hade kul så länge det vara. hons bror vart lite för på lyset så två speglar gick sonder oich han deckade =P. Men så kan det juh hända ibland. Och jag hoppas att det går bra för min bror som är på krogen. och min far han har tydligen inte kommit hem träffade pappas vänner på Statoil 24 och dom sa att han var där. Så jag hoppas att han kommer hem snart.

Men nu ska jag ringa lite folk och fråga vart alla håller hus sen sova. Godnatt


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!