Kväll

Hejsan!

har varit i stan som sagt, jag köpte en näspiercing. Har inte haft nått i på hur länge som helst. men nu äntligen har jag köpt en. En liten med en sten i på glitter 25kr. Bra pris. Men nu måste jag komma ihåg att jag ska ta ur den på kvällarna så jag inte råka tappa den under natten.

När jag kom hem så åt jag mat och la mig på soffan och vila. Och sen kom jag på att jag hade juh The house bunny så jag tog på den och den var faktiskt rolig. När den var slut så gick jag ut och träffade mickis och ronja en sväng, vi hade en trevig pratstund. Jag städade på mitt rum lite och bytte säng kläder när jag kom hem igen, och gjorde en toast och la mig och kolla på Grey´s.

Snart så ska jag göra mig i ordning och titta på gossip girl och Big Brother om jag orkar annars ska jag sova så jag kommer upp till skolan imon. Godnatt


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!