Kväll igen!

Hejsan bloggen!

Gud vad dagarna går snabbt, fast det kanske är för att jag vaknar så sent. Vad har ni gjort idag? Jag har varit bara hemma nästan hela dagen och tagit det lugnt. Men jag följde med sussie till stallet en sväng när hon red, det kom nån dansk med två små söta tjejer kan nog ha varit mellan 2-4 år. Den ena tjejen som var äldst var helt såld på hästarna. Hon fick sitta på en utan hästanra och gå runt ett varv på banan. Hon vart jätte lycklig, och hons pappa berättade att hon hade pratat om hästar i 2 månader och i dag gick hennes dröm i uppfyllelse (att sitta på en häst i allafall).

När vi kom hem vart det att beställa pizza MUMS! Det var ett bra tag sen man åt pizza och nu är jag mätt så jag håller på att spricka. Men nu ska jag gå och titta på Let´s Dance så jag inte missar allt bra. Skriver innan jag ska sova.
Kram



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!