Kvällkväll

Hej!

Shit, vad trött jag är. Ojoj jag har tvättat plockat reda i rummet och hunnit med att titta på Wipeout. Det är så kul att se på och dom som komenterar samtidigt är så roliga :D.

Jag var juh hem till emelie också idag för att fira att hon har fyllt år. Det var trevligt och vart bjuden på en jätte god smörgås tårta. Jag solade solarium idag också, en kvart på varje sida. Det är lite äldre solarium men det funkar perfekt, hoppas att man får lite färg till sommarn.

I morgon kommer jag nog inte skriva förens på kvällen, ska nämligen färga och slinga håret på en kompis i stan. Så det blir nog att skriva till kvällen eller om jag åker hem förts efter skolan vi får se. Men nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp till skolan. Godnatt


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!