Tillbaka från stan!

Hej bloggen!

Jag kom nyss hem från stan. Men det vart inget till begravningen hittade inget passande. Jag har hunnit tvätta tills i morgon så mina jeans är rena i allafall, har min sista tvätt i nu så jag ska vell gå ner och hämta den om ett tag, så jag kan få titta på Andra Avenyn.


Juste jag har juh också skrivit på jobbansökan och lagt den på brevlådan. Hoppas bara att det är nån som hör av sig nu då. Annars blir jag arbetslös i sommar, och det vill jag inte.


Jo i stan så köpte jag ett skärp i alla fall som jag har tittat på ett tag. AND I LOVE IT :D



 - Peak Skärp på Inter Sport 400kr.

Men nu ska jag gå ner i tvättstugan och sen titta på Andra Avenyn, skriver i kväll när jag ska sova =P


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!