Tröööt

Shit alltså! Jag är verkligen hur trött som helst fast jag sov väldigt länge. Hade nämligen studie dag idag. Men jag och 2 kompisar åkte till våran gammla skola och hälsade på. Gud säger jag bara jag längtar då i alla fall inte till baka dit för 5 öre. Jag och marita följde med emma hem och kika på hons lilla vovve. Hon var skit söt och liten, Vi gjorde lite mat också. Men nu ska jag ta mig upp till en kompis en sväng sen hoppa i sängen och sooooova ända tills man ska till skolan.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!