090515

Godmorgon!

Då var det fredag igen, veckorna går ganska fort ändå. Snart är det sommarlov så man slipper allt med skolan att göra. Snart så ska jag följa med en kompis till stan kommer inte riktigt ihåg vad hon skulle göra men jag kanske kikar in på gina och se om jag hittar nå fint som jag kan köpa sen.

Och jag är jätte glad igen mitt öga gör inte ont och är inte svullet idag :D. Men nu ska jag ut och tända morgonciggen och sen hoppa in i duschen och vidare till stan :P



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!