Godmorgon

Hejsan!

Jag vaknade i morse med världens huvudvärk så det vart en hemma dag för mig idag. Ursäkta att det inte vart nå uppdatering på heögen men jag har inte riktigt haft tiden till bloggen just då + att det har varit väldigt sena kvällar. Nog om det nu. idag måste jag göra klart engelskan ochså =/ TRÅKIGT. Men det går nog fort. Ha det bra så länge =D

Jag satt precis inne på nelly och tittade på lite kläder och självklart måste man vell kanske kika in på rean =P Och jag vart kär på en gång när jag såg byxorna från WESC för bara 199kr i stället för 1099kr. Så jäkla snygga.

Eve Grimy Jeans SEK 199, WESC - NELLY.COM
Klicka här för att komma till jeansen på nelly.com.



Skriva något till mig?
Postat av: Kashaya

Oj vilken rejäl prissänkning.=)

2009-05-18 @ 14:20:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Postat av: Petra

Fina jeans men jag är för kräsen för att våga köpa jenas via internet , hahah

jag foljer dig på bloglovin om du följer mig :)

2009-05-18 @ 14:27:12
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!