090525

Hejsan!
Det var inge skola för min del i dag, hade allt mitt jobb hemma så jag tog en sov morgon i stället. Och jag har gjort klar engelskan nu också =). Idag blir det nog bara att ta det lungt och plugga lite till provet i morgon. Hoppas det går bra för då är jag godkänd i engelskan.

Funderar på att gå in på gina tricot nån dag ooch se om jag hittar något jag vill ha. Skulle behöva ett par till jeans faktiskt.

Snart ska jag åka och handla med sussie, kanske köper något vi får se. Skriver i senare igen =)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!